Tall Ships Races Fredrikstad logo

—Vi ønsker å være vertskapshotellet under skutefesten

—Vi følte at vi ikke kunne sitte på sidelinja mens det er skutefest i byen. Man får virkelig følelsen av at man er med på noe stort, det er gøy å se hvordan arrangementet utvikler seg og hvordan det skjer noe i hele byen. Vi er alle er med og bidrar til en ordentlig folkefest, sier hotelldirektør Ann-Karin Vollebæk.

Fredrikstadbrua på kvelden
Foto: Jan Petter Dahl

Quality Hotel Fredrikstad er sølvsponsor av The Tall Ships Races Fredrikstad 2023. Hotellet finner du midt i hjertet av Fredrikstad sentrum. Med sin behagelige atmosfære og sentrale beliggenhet, er hotellet perfekt for alt fra jobbreiser til sosialt samvær, eller til et opphold under The Tall Ships Races.

—Vi har inngått en sponsoravtale med TSRF23, hvor vi bl.a. stiller møterom og rom på hotellet til disposisjon for prosjektet. Vi ønsker å være vertskapshotellet, hvor vi får samlet deltagere og gjester fra andre land og nasjoner slik at de får sett hva Fredrikstad har å by på, sier Vollebæk.

Et pusterom

—Under skutefesten vil vi være et pusterom i alt som rører seg i byen. Vi vil være en arena for god mat og drikke, hvor man f.eks. kan trekke seg opp på takterrassen og nyte sola med noe kaldt å drikke. Fra takterrassen er det dessuten god utsikt over byen, sier Vollebæk.

—Det er så mye som skjer i hele sentrum, med mennesker overalt og konserter og aktiviteter både her og der, så da er hotellet et sted man kan trekke seg litt tilbake.

Quality Hotel Fredrikstad byr også selv på opplevelser under skutefesten:

—Vi skal være litt «gærne» og ha et eget arrangement 15. juli, hvor vi tenker å kjøre en tribute til Jan Teigen i lokalene våre, forteller Vollebæk.

Fra Choice til Strawberry

De siste 25 årene har Nordic Choice Hotels etablert seg som en av de største og mest innovative aktørene i den nordiske turistindustrien. I slutten av mai endrer kjeden navn til Strawberry, noe som markerer en ny æra for selskapet.

For å videreutvikle seg satser kjeden nå på større bredde i produkter og tjenester. De utvider også antall partnere og fordeler i lojalitetsprogrammet Nordic Choice Club – som også endrer navn til Strawberry.

—Målet er å skape et økosystem med våre egne hotell, restauranter, barer, gym og spa, samt tilby eksterne partnere, som gjør det mulig for oss å bli størst på opplevelser i Norden. For det er nettopp det Strawberry er. Et univers av opplevelser for våre gjester og medlemmer, avslutter Vollebæk.

Våre sponsorer og samarbeidspartnere:

Gullsponsor:

Sølvsponsor:

Sponsor:

Samarbeidspartner:

Valgt språk: norsk bokmål (Norge)
Norsk | English